#1 2010-04-09 18:31:49

frycu13

Administrator

Zarejestrowany: 2010-04-09
Posty: 37
Punktów :   

Odławianie silnika Jawki

1.
Trzeba ustawić zapłon na ok 1,8-2,0mm
Przygotuj sobie:
-bibułkę albo siatke na zakupy
- klucz 10 na patyku albo takie fajne urządzonko które wkręca się zamiast świecy i ono ma podziałkę w milimetrach
-śrubokręt
-jeżeli nie masz tego "fajnego urządzonka" to suwmiarke
-szczelinomierz
1 opcja jeżeli nie masz "fajnego urządzonka"
Odkręcasz prawą pokrywe oraz zdejmujesz głowice, kręcisz śrubą przy magnecie, kołem itp.aby tłok był na samej górze(to miejsce zwane dalej GMP) odkręcasz wtedy przerywacz wpychasz miedzy platynki szczelinomierz o grubości 0,4mm po czym dokręcasz przerywacz. Następnie ustawiasz tłok 1,8mm przed GMP suwmiarką ofkoz, wsadzasz bibułkę między platynki, odkręcasz stojan na którym są cewki (3 śruby) dajesz go na maxa w lewo i powoli obracasz go w prawo patrząc w którym momencie bibułka zacznie wypadać. Gdy zacznie wypadać przestajesz obracać dokręcasz stojan,zakładasz głowice itd.
2.Gdy masz "fajne urządzonko" nie musisz zdejmować głowicy tylko wkręcasz je zamiast świecy ustawiasz tłok w górze zaznaczasz sobie na tej podziałce gdzie jest na samej górze i opuszczasz go ile tam trzeba. Reszta jest tak samo.
3.Dla różnych silników najlepsze są różne ustawienia tzn. nie jest tak że musi bdb działać na 1,8mm może działać lepiej na 1,95mm, dla tego trzeba prubować na różnych ustawieniach.Podpowiem że jak masz za wcześnie np2,0mm(akurat dla tego silnika) to ma moc na wysokich obrotach a na niskich to muł, oczywiście jak masz za późno to ma moc w niskich obrotach a na wysokie się nie chce wkręcić.

Następnie trzeba zrobić coś z krućcem cylinder-gaźnik:
Tu również mamy 2 opcje
1. odkręcamy króciec i piłujemy go pilnikiem aż będzie miał romiary takie jak w gaźniku.
2.Kupujemy nowy  ok 10zł

Następnie trzeba się zająć wydechem
1. Trzeba uciąć kolanko w ogarkach wchodzi na ok 15cm a powinno 4-4,5cma w jawkach na 25cm iu też ma wchodzić na 4-4,5cm. Kolanko ucinamy np. szlifierką kątową/
2. Rozbieramy tłumik na części pierwsze. Są tam 3 części (w tym tej ostatniej się nie wyjmuje)Zdejmujesz końcówke i następną część(sprawi to troche problemów) ta następna część to dławik.
Patrz z tej strony gdzie masz 2 dziury.Przygotuj sobie wiertarkę i długie wiertło. Wierć dziury na wylot poprzez te 2 dziury tak że na drugiej stronie zamiast jednej będą teraz 3.
Przy okazji możesz wyczyścić dokładnie kolanko i wydech oraz przerzucić się na inny olej jeżeli przeraziła Cię ilość syfu.

Trzeba jeszcze wymienić dysze na przelot 68 i cieszyć się 3,5km
Wiem że musze jeszcze po poprawiać ten artykuł ale można go chyba przykleić bo pytań o oddławianie jest naprawde dużo.


http://i.picopic.pl/f/pq/pqema/pqemambv-dcxniorj-nozyczki-100.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wschod.pun.pl www.simtractorversions.pun.pl www.crazyloop-danbalan.pun.pl www.grupa2wat.pun.pl www.carex.pun.pl